Notizie di l'industria

Si pò aduprà un bollitore in acciaio inox? Avà aghju finalmente capitu!

2021-04-30
Esperti alimentari è metallurgici anu dettu in una intervista cù Xinhua News Agency chì e bottiglie d'acqua calda qualificate ùn dannerebbenu micca a salute umana, è anu fattu sapè chì u Dipartimentu di Supervisione di a Qualità di Jiangsu hà campionatu 4% d'acidu aceticu cum'è simulante alimentariu.
A mattina di u 29, l'Uffiziu di Supervisione di a Qualità di Jiangsu hà rispostu à u "Rapportu di Analisi di Qualità di Monitoraggio di u Risicu di u Produttu di u Bollitore Elettricu 2016" publicatu u 17, dicendu chì si trattava di un ispezione casuale di qualità è di un travagliu di monitoru di u risicu realizatu in cunfurmità cù u dispiegazione di dipartimenti di livellu superiore. I dettagli di u test cum'è "simulanti alimentari" ùn anu micca datu risposta.

Ci hè qualchì dannu à u sistema nervosu umanu quandu si face bollire l'acqua in un bollitore in acciaio inox? Ci hè qualchì prublema cù l'ispezione da l'autorità? Cù dubbiti, u ghjurnalistu hà lanciatu un'inchiesta.

L'urigine di a timpesta: una "discussione" scatenata da un raportu d'ispezzione di a caldera elettrica

U ghjurnalistu hà pettinatu è hà truvatu chì u post web hà iniziatu cù u "Rapportu di Analisi di Qualità di Monitoraggio di Risicu di Prudutti di Bollitore Elettricu 2016" emessu da u Bureau Provinciale di Supervisione di a Qualità di Jiangsu u 17 di marzu. U prublema truvatu durante l'ispezione aleatoria era "u cuntenutu di manganese di u 55,6% di i prudutti di u bollitore elettricu hè di circa 10%, è ci hè un prublema cù l'usu di l'acciau à manganese altu".

U raportu hà ancu fattu sapè chì sta volta 45 batches sò stati testati per a precipitazione à u manganese, di i quali 25 batches eranu fatti di acciaiu à manganese altu, per u più marche scunnisciute, riflettendu u fattu chì i pruduttori di prudutti di bollitori elettrichi sceglienu l'acciaiu inossidabile per u corpu di u bollitore. Calchì volta ci hè un fenomenu di cuntrolli lassali, è l'acciaiu low-manganese à altu manganese hè adupratu per perseguite benefici è riduce i costi.

Dopu, u 19 è u 20, in una colonna di stazioni TV in a pruvincia di u Guangdong, un duttore hà dettu chì i contenitori alimentari fatti di "acciai à elevatu manganese" causeranu a dissoluzione di "manganese" quandu si riscaldanu, è hà dettu chì l'assunzione eccessiva à longu andà di Manganese pò dannà u corpu umanu. Diversi media lucali è siti web anu ancu dettu, dicendu chì "l'acqua calda d'acciaiu inossidabile bollente hè dannosa per a salute umana, è ci hè un risicu di carcinogenesi è di stupidità".

À partesi da u 21, innumerevoli conti publichi WeChat è media in ligna anu cuminciatu à "esercità spessu a forza", è l'incidentu di "bottiglia d'acqua calda tossica" hà continuatu à fermentà: serie d'articuli cù parole chiave cum'è "pensate bè" è "beie st'acqua à diventanu scemi è causanu u cancheru ". L'Internet hè inundatu, è a caldera in "acciaiu assai manganese" hè stata ancu ufficialmente trasfurmata in "caldera velenosa".

Parechji internauti sò passati da aspittà è fighjulà à teme, è ancu i citadini cuntinueghjanu à raghjunghje a squadra "lanciante di botti".

Ci hè qualchì prublema cù a prova? L'acciaiu altu à manganese hè dannosu per u corpu umanu?

U cuntenutu di manganese in un bollitore in acciaio inox 55,6% hè altu quant'è 10%. Cumu hè tirata a cunclusione di sta prova?

U ghjurnalistu hà studiatu stu raportu di prova è hà trovu chì u simulante alimentariu adupratu in a prova era 4% simulante alimentariu à l'acidu aceticu invece di l'acqua di u ghjornu. Hè ovviamente un pote per l'acqua bollente, perchè aduprà 4% simulante alimentariu à l'acidu aceticu per pruvà?

Ye Nengsheng, prufessore assuciatu di u Dipartimentu di Chimica di l'Università Capitale Normale, hà rimarcatu chì in questu rapportu d'ispezione di qualità Jiangsu, u simulante alimentariu utilizava "4% simulante alimentariu à l'acidu aceticu". Sicondu u "Standard Naziunale di a Repubblica Populare Cinese GB31604.1-2015" emessu da a Cummissione Naziunale di Salute è Pianificazione Famiglia, hè specificatu in a "Selezione di Simulanti Alimentari" in u "Standard Naziunale di Sicurezza Alimentare-Regole Generali per u Test di Migrazione di Materiali è Prodotti di Cuntattu Alimentariu "Esigenza", Quandu u materiale di cuntattu cù l'alimentu hè alimentu non acidu (PH> = 5) in alimenti à base d'acqua, u simulante alimentariu deve esse 10% (frazione di volume) di etanolu o acqua. " Dice Ye Nengsheng, misurendu u calore cù 4% d'acidu aceticu U cuntenutu di manganese in a materia prima di u bollitore serà più altu ch'è u risultatu di a prova cù l'acqua. Se si prova un bollitore elettricu chì hè adupratu solu per l'acqua bollente, pruvà l'acqua liquida hè u metudu di prova currettu, è a scelta di diversi simulanti alimentari pò influenzà a precisione di i risultati di i test.

U giurnalistu hà dumandatu perchè "l'acqua" necessaria da u standard naziunale ùn hè micca stata aduprata cum'è liquidu di prova, ma 4% di liquidu simulante alimentariu à l'acidu aceticu hè statu adupratu per i test. L'Uffiziu Provinciale di Supervisione di a Qualità di Jiangsu ùn hà micca rispostu. In quantu à u cuntenutu di manganese in e materie prime di u bollitore d'acqua calda vendutu in u mercatu, duvemu sempre aspettà risultati di test più precisi è auturizati.

Parechji sperti metallurgichi anu dettu in un'intervista cù i ghjurnalisti chì u "bollitore in acciaio inox" vendutu nantu à u mercatu ùn esclude micca u fenomenu di cuntene l'acciaiu à altu manganese, ma ancu cusì, i bollitori elettrici qualificati in acciaio inox ùn danneghjanu micca a salute umana.

Sicondu a "Intake di Riferimentu di Nutrienti Dietetichi per i Residenti Cinesi" compilatu da a Società Nutrizionale Cinese, l'adulti sò cunsigliati di cunsumà 3,5 mg di manganese per ghjornu, è a cunsumazione massima tollerabile hè di 10 mg per ghjornu, vale à dì, un assunzione per a vita di 10 mg à ghjornu. Provucerà periculi per a salute.

D'appressu à Chen Xinliang, Direttore di l'Uffiziu di l'Associu di Ferru è Acciaiu di a Cina, da un puntu di vista prufessiunale, i prudutti d'acciaiu inox qualificati sò riscaldati à una temperatura di 100 gradi Celsius quandu l'acqua bollisce, è hè impussibile precipità un manganese eccessivu . In listessu tempu, ancu s'ellu ci sò elementi di metalli pesanti in l'acqua bollente, ùn ci hè micca corpu umanu. L'enzimi digestivi metallichi ùn ponu micca assorbe u manganese in e materie prime di u bollitore. Inoltre, a tossicità di u manganese hè assai inferiore à quella di u piombu, l'arsenicu, u cadmiu, u nickel è altri elementi. I pazienti clinicamente visti cun avvelenamentu à u manganese sò principalmente causati da u sistema respiratoriu è a maiò parte sò causati da motivi occupazionali. L'avvelenamentu da u manganese causatu da manghjà hè assai raru.

Ye Nengsheng hà analizatu da a prospettiva di a sicurezza alimentare. Hà dettu chì u manganese hè un elementu traccia essenziale per u corpu umanu, è chì parechji enzimi sò attivati ​​da questu elementu. Se u cuntenutu di manganese in l'alimentazione quotidiana di u corpu umanu ùn hè micca eccessivu, ùn minacciarà micca a salute.


Esperti Selezione di Armi di "Cassetti Sicuri" A ghjente spera chì u raportu di cuntrollu auturitariu serà più precisu. L'incidentu di u "Poison Kettle" hà suscitatu a primura di u publicu per a sicurezza di l'acqua potabile è a scelta di l'utensili di cucina casanu. Wang Chengwen, citatinu di u distrettu di Xicheng, Pechino, hà dettu ch'ellu ùn hà micca adupratu bollitori elettrichi per bollire l'acqua durante duie settimane consecutive.

In questu sensu, Chen Xinliang è altri esperti metallurgici anu introduttu chì da a prospettiva di a sicurezza alimentare, a selezzione di un bollitore qualificatu hè una cundizione necessaria. Cume selezziunà bollitori in acciaio inox "qualificati"? Attenti à e parolle "GB 9684" nantu à i muri interni è esterni di u container. Se ci hè sta marca, significa chì u contenitore rispetta i standard naziunali per i prudutti in acciaio inox.

In listessu tempu, Chen Xinliang ricumanda ancu chì i cunsumatori portinu i so "magneti" quandu cumpranu prudutti d'acciaiu inox per verificà: Mette i magneti vicinu à i stuviglii di cucina testati. Qualchese cosa cù l'aspirazione (cumpresu l'aspirazione debule) pò in fondu esse cunsideratu cum'è acciaio inox senza qualificazione.

Per i consumatori chì anu esigenze più elevate per a qualità di vita, Chen Xinliang suggerisce chì l'attuali serie 300 (cumpresu l'acciaiu 304 largamente promossi da i media) è l'acciai inossidabili di a serie 400 sò acciai inossidabili di alta qualità, è i so processi di produzione sò cumplessi, è sia a prestazione sia a prestazione di pulizia sò boni. Eccellente, hè cunsigliatu di sceglie.

Wang Chengwen è altri citadini intervistati anu dettu chì dopu à un periudu di tempu, i rapporti annantu à a sicurità di l'utensili è di l'alimentariu è di l'acqua potabile seranu sparsi salvaticamente nant'à Internet. Sti "boni ricordi" aghjunghjenu ancu assai guai à a vita. E persone attribuiscenu una grande impurtanza à u monitoru di dipartimenti auturizati è aspittàvanu rapporti di monitoraghju più precisi è cumpleti.

In questu sensu, Ye Nengsheng è altri esperti è insideri di l'industria anu suggeritu chì l'agenzia emittente di u rapportu di ispezione di qualità è u dipartimentu autoritariu duveranu effettuà ispezioni in un modu standardizatu, cume una selezzione accurata di simulanti alimentari. In listessu tempu, istituzioni di terze parti cù qualifiche di prova (cum'è u centru di prova di analisi fisiche è chimiche) ponu ghjucà u rolu di "supervisore" è esercite influenza è effetti in a dissipazione di e rumenzule. Inoltre, a cumunicazione mediatica duverebbe impegnassi per esse raziunale, ricercà è dopu parlà, per ùn fà panicu trà u publicu.