Notizie di l'industria

Confrontu di prestazioni di vari acciai inox

2021-04-30


U cosiddettu acciaiu inossidabile duplex hè chì a fase di ferrite è a fase austenita in a so struttura solid-quenched contanu ognuna a metà, è generalmente u cuntenutu minimu di fase deve ghjunghje à 30%.

A causa di e caratteristiche di a struttura bifase, DSS hà i vantaghji sia di l'acciaio inox ferriticu sia di l'acciaio inox austeniticu per mezu di un cuntrollu currettu di a cumpusizione chimica è di u prucessu di trattamentu termicu.

Rispuntendu à l'acciaiu inox austeniticu, i vantaghji di l'acciaio inox duplex sò i seguenti:

(1) A forza di resa hè più di duie volte quella di l'azzaru inossidabile austeniticu ordinariu, è hà una durezza plastica sufficiente per a furmazione. U spessore di i muri di i serbatoi di stoccaggio o di i recipienti à pressione in acciaio inossidabile duplex hè 30-50% menu di quellu di l'austenite comunemente aduprata, chì hè benefica per riduce i costi.

(2) Hà una resistenza eccellente à u cracking di corrosione da u stress. Ancu l'acciaiu inossidabile duplexu cù u cuntenutu più bassu di lega hà una resistenza più alta à u cracking da a corrosione di stress da l'acciaio inossidabile austeniticu, in particulare in un ambiente chì cuntene ioni di cloruri. A corrosione da u stress hè un prublema impurtante chì hè difficiule da risolve per l'azzaru inossidabile austeniticu ordinariu.

(3) A resistenza à a currusione di l'acciaiu inossidabile duplex 2205, chì hè più comunemente aduprata in parechji media, hè megliu cà quella di l'azzaru inossidabile austeniticu 316L ordinariu, mentre chì l'acciaiu inox super duplex hà una resistenza à a corrosione estremamente alta. In certi media, cum'è l'acidu aceticu, l'acidu formicu pò ancu rimpiazzà l'acciai inossidabili austenitici à alta lega è ancu leie resistenti à a corrosione.

(4) Hà una bona resistenza à a currusione lucale. Rispuntendu à l'acciaiu inossidabile austeniticu cù u listessu contenutu di lega, a so resistenza à a corrosione à l'usura è a resistenza à a corrosione à a fatica sò megliu cà l'acciaiu inossidabile austeniticu.

(5) U coefficiente di espansione lineare hè inferiore à quellu di l'acciaiu inossidabile austeniticu, chì hè vicinu à to quellu di l'acciau à u carbonu. Hè adattatu per a cunnessione cù l'acciau à u carbonu è hà una significazione ingegneristica impurtante, cum'è a produzzione di piatti compositi o rivestimenti.

(6) Sia in cundizioni di carica dinamica o statica, hà una capacità di assorbimentu di energia superiore à l'acciaiu inossidabile austeniticu, chì hè adatta per e parti strutturali per affrontà incidenti improvvisi cum'è collisioni è splusioni. L'acciaiu inossidabile duplex hà vantaghji evidenti è hà un valore praticu d'applicazione. .

Rispuntendu à l'acciaiu inossidabile austeniticu, i svantaghji di l'acciaio inossidabile duplex sò i seguenti:

(1) L'universalità è a versatilità di l'applicazione ùn sò micca boni cum'è l'acciaio inossidabile austeniticu, per esempiu, a temperatura d'usu deve esse cuntrullata sottu à 250 gradi Celsius.

(2) A so durezza plastica hè inferiore à quella di l'acciaiu inossidabile austeniticu, è a so tecnulugia di trasfurmazione à freddo è caldu è e prestazioni di furmatura ùn sò micca boni cum'è l'acciaio inox austeniticu.

(3) Ci hè una zona fragile à media temperatura, è u sistema di prucessu di trattamentu termicu è di saldatura deve esse strettamente cuntrullatu per evità l'apparizione di fasi dannose è di prestazioni di danni.

Rispuntendu à l'acciaiu inossidabile ferriticu, i vantaghji di l'acciaio inossidabile duplex sò i seguenti:

(1) E pruprietà meccaniche cumplette sò megliu cà l'acciaiu inossidabile ferriticu, in particulare a robustezza plastica, chì ùn hè micca sensibile à a fragilità cum'è l'acciaio inox ferriticu.

(2) Fora di a resistenza à a currusione di u stress, l'altra resistenza à a currusione lucale hè megliu cà l'acciaiu inossidabile ferriticu.

(3) E prestazioni di u prucessu di travagliu à freddu è e prestazioni di furmatura à freddo sò assai megliu cà l'acciaiu inossidabile ferriticu.

(4) A prestazione di saldatura hè ancu assai megliu cà quella di l'acciaiu inossidabile ferriticu. Generalmente, u preriscaldamentu ùn hè micca necessariu prima di saldà è ùn hè necessariu un trattamentu termicu dopu a saldatura.

(5) A gamma di applicazione hè più larga di l'acciaiu inossidabile ferriticu.

Rispuntendu à l'acciaiu inossidabile ferriticu, i svantaghji di l'acciaio inossidabile duplex sò i seguenti:

U cuntenutu di elementi in lega hè elevatu è u prezzu hè relativamente altu. Generalmente, a ferrita ùn cuntene nichel.

In riassuntu, si pò vede in modu generale chì DSS hà una visione d'insieme di e so prestazioni d'usu è di e prestazioni di prucessu. Hà vintu u favore di l'utilizatori cù a so meccanica superiore è a resistenza à a corrosione. Hè diventatu una resistenza eccellente sia à u pesu sia à l'investimentu. Materiali di ingegneria Eclipse.

L'acciaiu 304 averà ancu magnetismu. S'ellu hè magnetismu o micca ùn pò micca ghjudicà a qualità di l'acciaiu inox.

A ghjente pensa spessu chì i magneti assorbiscenu materiali in acciaio inox per verificà a so qualità è l'autenticità. Ùn sò micca attrattivi è micca magnetichi. Sò cunsiderati boni è genuini; se sò magnetichi, sò cunsiderati cum'è prudutti falsificati. In fatti, si tratta di un metudu estremamente unilaterale è impraticabile per identificà l'errori.

Ci hè parechji tippi d'acciaio inox, chì ponu esse divisi in parechje categurie secondu a struttura organizzativa à temperatura ambiente:

1. Tipu d'austenita: cum'è 304, 321, 316, 310, ecc .;

2. Tipu di martensita o di ferrite: cum'è 430, 420, 410, ecc .;

L'Austenite hè micca magnetica o debule magnetica, è a martensita o a ferrita hè magnetica.

L'azzaru inossidabile di solitu adupratu cum'è fogliu di tubu decorativu hè principalmente materiale austeniticu 304. In generale, hè micca magneticu o magneticu debule. Tuttavia, à causa di fluttuazioni di a composizione chimica o di diverse condizioni di trasfurmazione causate da a fusione, u magnetisimu pò ancu cumparisce, ma questu ùn pò micca esse cunsideratu cum'è Chì hè a ragione di falsificazione o micca qualificata?

Cumu l'accennatu sopra, l'austenita hè micca magnetica o debule magnetica, mentre chì a martensita o a ferrita hè magnetica. A causa di a segregazione di cumpunenti o di un trattamentu termicu impropriu durante a fusione, una piccula quantità di martensite o ferrita in acciaio inox austeniticu 304 serà causata. Tessutu corpu. In questu modu, l'acciaio inossidabile 304 avrà debule proprietà magnetiche.

Inoltre, dopu chì l'azzaru inossidabile 304 sia travagliatu à fretu, a struttura serà ancu trasfurmata in martensita. Più hè grande u gradu di deformazione à u travagliu à fretu, più a trasformazione di martensita è più grande sò e proprietà magnetiche di l'acciaiu. Cum'è un batch di cinture d'acciaiu, i tubi Φ76 sò prudutti senza induzione magnetica evidente, è i tubi Φ9.5 sò prudutti. Perchè a deformazione di curvatura hè più grande, l'induzione magnetica hè più evidente. A deformazione di u tubu rettangulare quadratu hè più grande di quella di u tubu tondu, in particulare a parte d'angulu, a deformazione hè più intensa è u magnetisimu hè più evidente.

Per eliminà cumpletamente e pruprietà magnetiche di l'acciaiu 304 causate da i motivi sopra menzionati, a struttura di l'austenite pò esse restaurata è stabilizata da un trattamentu di soluzione à alta temperatura, eliminendu cusì e proprietà magnetiche.

In particulare, u magnetisimu di l'acciaiu inossidabile 304 causatu da e ragioni sopra riportate ùn hè micca à u listessu livellu chì u magnetisimu di altri materiali, cum'è 430 è l'acciau à u carbonu. Vale à dì, u magnetisimu di l'acciaiu 304 mostra sempre un magnetisimu debule.

Questu ci dice chì se l'azzaru inossidabile hè debulmente magneticu o mancu magneticu, deve esse ghjudicatu cum'è materiale 304 o 316; s'ella hè listessa à l'acciau à u carbonu, mostra un forte magnetisimu, perchè hè ghjudicatu cum'è micca materiale 304.