Notizie di l'industria

Metudu di manutenzione in acciaio inox

2021-04-30

Se u fighjate da a perspettiva di u significatu literariu, "inox" hè veramente faciule da capisce male. Tuttavia, "acciaio inox" stessu hè assai sbagliatu, perciò hè traduttu accuratamente da inglese-inox.

Definizione di inox


L'acciaiu inox hè l'abbreviazione di l'acciaio inox è resistente à l'acidu. Per piacè nutate chì questu hè "resistente", micca assolutamente liberu da ruggine è corrosione. Ci sò parechji mudelli in acciaio inox è sò largamente aduprati in parechji campi. Sicondu e diverse zone d'applicazione, i materiali in acciaio inossidabile aduprati sò diversi, ma ogni tippu d'acciaiu inossidabile necessita di manutenzione per allargà a vita di serviziu.

A ragione per chì l'acciaiu inossidabile hè resistente à a corrosione hè chì a so cumpusizione cuntene cromu (Cr), è quandu u cuntenutu di cromu supera l'11%, pò prevene efficacemente a ruggine è a corrosione. U Cromu forma una pellicula d'ossidu nantu à a superficia di l'acciaio inox per impedisce a corrosione continuata di l'ossigenu o altre sostanze. Per fà una analogia inappropriata, stu filmu d'ossidu hè cum'è a buccia di mela.

In generale parlendu, sta pellicula d'ossidu hà una funzione di autucurazione, vale à dì, dopu esse distrutta, l'elementu di cromu in l'acciaio inox continua à furmà una pellicula d'ossidu nantu à a superficia per prutegelu. Tuttavia, se u mezu corrosivu (nebbia acida, acqua di mare, sporcizia, ecc.) Hè persistente è forte, l'acciaiu inossidabile cumincierà à arrugginisce finchè ùn pò micca esse adupratu.

Pulizia è manutenzione di l'acciaio inox
1. Ci hè polvere è sporcizia nantu à a superficia di l'acciaio inox, chì pò esse pulita cun sapone è acqua calda;
2. U grassu nantu à a superficia di l'azzaru inossidabile pò esse pulitu cun un pannu morbidu prima, è poi pulitu cù un detergente neutru;
3. E linee arcubalenu apparsu nantu à a superficia di l'acciaio inox, chì hè causatu da un detergente eccessivu o grassu. Pò esse pulita cù acqua calda è detergente neutru;
4. Ùn cuntattate micca u sali, l'oliu, l'acidu, a soda, u polu di sbiancamentu, ecc. Per un bellu pezzu;
5. Ùn si pò micca pulì cun palla di filu d'acciaio;
6. Una volta chì a superficia di l'azzaru inossidabile arrugginisce, deve esse pulita cù una soluzione à 10% d'acidu nitru o un agente abrasivu di pulizia, o pò esse pulita cun un detergente speciale.


Finu chì sò curati currettamente, i prudutti in acciaio inossidabile sò argentati, lucenti è resistenti, mostranu squisitezze è eleganza!